App Promotion Summit Berlin 2015

Spill og programmer blir vist seg å være toppen av isfjellet av underholdning. De er utviklet meget presist av det beste av programmerere.

App Promotion Summit (aka APS) er en plattform der markedsføringen av spill og apps er holdt og den finner sted årlig. Den vokser enormt og stort hvert år.

1AdColony, justere, Adknowledge, Amazon, App Annie, Apple, AppLift, AppsFlyer, Avazu, Axel Springer, Branch Metrics, crobo, Levering Hero, Deloitte, Deutsche Telekom, DHL, Distimo, DMG, EyeEm, Faber-Castell, Facebook, Fiksu , Fyber, Gamesys, glispa, Google, Grand Cru, Gruner + Jahr Digital, HitFox Group, Jagex, Jampp, King, LEGO, LOVOO, Matomy Media Group, MEC, Microsoft, mytaxi, OLX, Onefootball, OpenX, Papaya Mobile, Paddy Power, Palringo, PayPal, Penguin Books, PlayHaven, Pokerstars, Priori Data Remerge, RetailMeNot, Rocket Fuel, Rocket Internet, Rovio, Skyscanner, Smaato, Soundcloud, SponsorPay, StartApp, Surikate, SwiftKey, TapJoy, Telefónica, Trademob, trivago, TUI, TUNE, Twitter, Viacom, Vungle, Wooga og Yandex: disse er deltakere i APS slik at man kan forestille seg hvor stort dette arrangementet er.

Hver hendelse trenger perfekt samordning av ulike parametere for å være vellykket, og det gjør en konferanse som kan trenge aktuelt tema, agenda, bidragsytere og den viktigste ingrediensen, riktig timing. De siste APS hendelser har oppnådd en betydelig respons fra deltakerne.

Dato:

  • 3. desember 2015

Tid:

  • 8.00

Sted:

  • Hotel Adlon Kempinski Berlin
    Unter den Linden 77, 10117 Berlin, Tyskland

Planlagte emner:

  • 8.00 – Registrering, frokost snacks og drikke
  • 8.50 – Lederens åpningskommentarer
  • 9.00 – Åpning Adresse: App markedstrender og 2016 Outlook
  • Mobile vekst – å bygge en app markedsføringmotor
  • 9.15 – The Mobile GrowthCanvas:
    A Framework for Driving App Marketing
  • 9.30 – Lærdommer fra et Utvalgte App:
    Finne App markedsføringskanaler som fungerer
  • App Store Optimalisering – hvordan å forbedre rangeringen
  • 9.45 – Aso for Launch:
    Sexing Up Your App Description, nøkkelord og promotering
  • 10.00 – App Store Rangeringer og anmeldelser:
    Den gode, den onde og den grusomme
  • Interaktivitet Session
  • 10.15 – rundebordskonferanser
  • 10.25 – Paneldebatt
    App vekst panel: hvordan du får din app til kritisk masse
  • 11.00 – Morgen kaffepause
  • Bruker Acquisition – Finne Target Brukere på skala
  • 11.30 – hvordan vi kom til millioner av brukere:
    App Marketing for en No.1 Health app
  • 11.45 – Skalere opp:
    Hvordan vi få 1 millioner brukere i mindre enn ett år
  • 12.00 – Case Study:
    Going Global – det vi lærte Fremme en App til 100 millioner installasjoner i 6 måneder
  • 12.15 – Ytelse Annonsering på mobil:
    Datapunkter og beste praksis for utviklere
  • Interaktivitet Session
  • 12.30 – Rundebordskonferanser
  • 12.45 – Paneldiskusjon
  • 13.15 – Nettverkslunsj
  • 14.15 – Case Study: Hvordan vi doblet Dag 1 Retention
  • 14.30 – Engasjement – Bruke Data til Drive Retention
  • 14.45 – Dynamic App Retargeting: Engasjerende Brukere med personlig tilpassede annonser
  • 15.00 – Ettermiddagste
  • Hands-On – Praktisk App Promotion for Startups
  • 15.15 – Expert app markedsførere løse problemene dine live på scenen
  • App Marketing Innovation – Nye ideer og tilnærminger
  • 16.15 – Markedsføring App på TV: Large Scale User Acquisition
  • 16.30 – Case Study: App Marketing Kreativitet
  • 16.45 – Keynote Closing Adresse:
    Arbeide med operatører – Hvordan utnytte den største uutnyttet App Marketing kanalen
  • Interaktivitet Sesjon
  • 17.00 – Cocktail roundtables og den Aps App Marketing Quiz
  • 17.55 – Lederens avsluttningsmerknader
  • 18.00 – Den Aps Berlin 2015 Networking Reception
  • 20.30 – Den Aps Berlin 2015 Offisiell Etterfesten

For mer informasjon om dette arrangementet kan du besøke dette nettstedet http://apppromotionsummit.com/BERLIN/2015